Na tej stronie są wykorzystywane pliki cookies (tzw. ciasteczka). Pozostając na niej, bez zmiany ustawień przeglądarki, zostaną one zapisane w pamięci urządzenia.

Nie pokazuj więcej tego komunikatu
 Bank Spółdzielczy w Namysłowie
Szukaj:
Bankowość elektroniczna
Mając na uwadze bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunkach, Bank Spółdzielczy w Namysłowie przedstawia poradnik zawierający podstawowe informacje i zasady, o których należy pamiętać korzystając z bankowości elektronicznej.
 
 
Zasady bezpiecznego korzystania z systemu bankowości elektronicznej:
 

Szanowny użytkowniku, bezwzględnie stosuj się do zasad bezpieczeństwa jakie publikuje Bank, w przeciwnym razie, Twoja twierdza, jaką jest bankowość elektroniczna, ma zostawione otwarte wrota.

W czasach globalizacji, szalonego rozwoju usług mobilnych, coraz wyższych wymagań użytkowników co do ergonomii łatwo zapomnieć użytkownikowi o przestrzeganiu podstawowych zasad bezpieczeństwa, co przestępcy, stosując coraz bardziej wyrafinowane metody ataku, mogą wykorzystać. Bank ze swojej strony dokłada starań aby nieustannie rozwijać technologie i usługi, które będą wspierać użytkownika w wygodnym i bezpiecznym korzystaniu z bankowości elektronicznej.


Pamiętaj, Bank nigdy nie wysyła:
- pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych, ani próśb o ich aktualizację,   
- wiadomości zawierających linki do stron transakcyjnych (bankowość internetowa)
 
Bezzwłocznie zawiadom Bank w przypadku otrzymania listu, wiadomości e-mail, sms-a lub telefonu w takich sprawach - należy to traktować jako próbę wyłudzenia poufnych danych 

Kontakt:  
tel. /77/ 410 91 00
e- mail
bank@bsnamyslow.com.pl 
 
 

                      Korzystając z  systemu bankowości elektronicznej:
 
     

           o    Zabezpiecz komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym oraz zaporą (firewall)

    • Regularnie aktualizuj system operacyjny, wersję przeglądarki oraz oprogramowanie na stacji roboczej korzystającej z bankowości elektronicznej
    • Uważaj na nietypowe informacje z banku, nie wykonuj podejrzanych poleceń, a w szczególności nie instaluj oprogramowania z niezaufanego źródła, zarówno na stacji roboczej , przy użyciu której korzystasz z bankowości elektronicznej, jak i w telefonie komórkowym.    
    • Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej wyloguj się używając przeznaczonej do tego opcji w aplikacji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika
    • Nie instaluj oprogramowania jeżeli instrukcja instalacji zawiera zalecenie rezygnacji ze skanowania aplikacji oprogramowaniem antywirusowym
    • Chroń dane dostępowe do bankowości elektronicznej
    • Nie loguj się i nie dokonuj płatności w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach
    • Sprawdź poprawność numeru NRB przed i po podpisie przelewu
    • Zwróć szczególną uwagę na poprawność numeru NRB po wklejeniu go ze schowka systemu. Najlepiej zrezygnuj z kopiowania NRB
    • Nigdy nie ignoruj ostrzeżeń przeglądarki o błędnym certyfikacie.
    • Zweryfikuj czy certyfikat strony wystawiony jest dla Asseco Poland S. A. przez firmę DigiCert (kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki). Brak "zatrzaśniętej kłódki" oznacza, że mamy do czynienia z niebezpiecznym połączeniem, w którym dane nie są szyfrowane
    • Zawsze sprawdzaj na stronie logowania do bankowości elektronicznej aktualne zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej
    • Jeśli otrzymasz komunikat o przerwie konserwacyjnej podczas logowania lub realizacji przelewu, koniecznie zrezygnuj z dalszej pracy w bankowości elektronicznej i skontaktuj się z Bankiem 
    • Jeśli otrzymasz komunikat o przerwie konserwacyjnej podczas realizacji przelewu, zrezygnuj z dalszej realizacji przelewu i skontaktuj się z Bankiem 
    • Ustal limity operacji dla przelwów.    

Szczegółowe informacje o zagrożeniach można sprawdzić na stronie Związku Banków Polskich:
http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości skontaktuj się z Bankiem.
 

Zapraszamy również  do zapoznania się z:

02.10.2017 r.

Szanowni Klienci,
wspólnie z Bankiem BPS S.A pragniemy Państwa zachęcić do zapoznania się z folderem „Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w Internecie".
Folder zawiera praktyczne wskazówki, jak korzystać ze sprzętu komputerowego, na którym wykonuje się operacje w systemie bankowości internetowej.

Link do folderu

 

14.11.2016 r.

Szanowni Państwo,

Wraz z Bankiem BPS S.A. zachęcamy Państwa do obejrzenia animacji na temat bezpieczeństwa bankowości elektronicznej, której celem jest przybliżenie zasad bezpiecznego realizowania transakcji internetowych.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------
10.03.2016 r.

Uprzejmie informujemy, iż w trosce o bezpieczeństwo korzystania z naszych usług,     udostępniona została nowa funkcjonalność logowania do bankowości detalicznej (token) za pomocą hasła maskowanego. W związku z powyższym zapraszamy do placówek sprzedażowych w celu udostępnienia w/w usługi.
    Hasło maskowane jest dodatkowym zabezpieczeniem stosowanym przez Bank w czasie logowania się do Systemu Bankowości Internetowej. W odróżnieniu od zwyczajnego hasła, hasła maskowanego nigdy nie podajemy w całości, tylko losowo wybrane przez system znaki. Podczas wpisywania hasła system może poprosić o podanie tylko kilku znaków z całego hasła np. drugiego, trzeciego, siódmego, jedenastego itp.
     Maska hasła zmienia się po każdym poprawnym logowaniu do systemu. Liczba wyświetlonych pól do wpisania może być krótsza od długości całego hasła.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
15.05.2015 r.
 
Informujemy, że od dnia 15.05.2015 po godzinie 20:00 zostanie zmieniona treść czerwonego (górnego) komunikatu na stronie logowania do bankowości detalicznej. Poniżej nowa treść komunikatu:

Jeżeli widzisz komunikat o błędnym logowaniu po raz drugi, skontaktuj się z bankiem.

Upewnij się, że strona zabezpieczona jest ważnym certyfikatem wystawionym
dla domeny Centrum Usług Internetowych.

Komunikat odnosi się do aktualnego zagrożenia złośliwym oprogramowaniem TINBA i VAWTRAK opisanego na stronie Związku Banków Polskich (ZBP).

Szczegółowe informacje o zagrożeniu można sprawdzić na stronie http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci
 
Link do podanej strony znajduje się również na formatce logowania do bankowości detalicznej.
Na podanej stronie ZBP opisuje jak Użytkownik powinien się zachować, w przypadku gdy dostrzeże nietypowe działanie bankowości elektronicznej.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
23.02.2015r. 

Informujemy, że w celu zwiększenia bezpieczeństwa transakcji internetowych  uruchomiona została usługa ,, Autoryzacja edycji zdefiniowanych kontrahentów, odbiorców oraz szablonów przelewów" dla klientów bankowości korporacyjnej.
Od dnia 23.02.2015 r. edytowanie, wprowadzenie nowego odbiorcy lub szablonu przelewu będzie wymagało dodatkowego potwierdzenia przez posiadany klucz zabezpieczający.
  
Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany uzyskają Państwa zrozumienie oraz przyczynią się do wzrostu zadowolenia z naszych usług.  

 

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.02.2015r.
Informujemy, iż w trosce o bezpieczeństwo korzystania z naszych usług, wprowadzone zostały dodatkowe zmiany w bankowości elektronicznej.
Klienci  detaliczni (token) -  istnieje możliwość filtrowania IP Użytkownika.
Zapraszamy do korzystania z naszych usług i produktów bankowych.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 



O Banku | Opłaty i Prowizje | Placówki i Bankomaty | Mój Bank Kwartalnik | PROMOCJE | Oprocentowanie | Informacje prawne | REKLAMACJE | Polityka Prywatności | Ubezpieczenia | Aktualności
Wszelkie prawa zastrzeżone: Bank Spółdzielczy w Namysłowie