Na tej stronie są wykorzystywane pliki cookies (tzw. ciasteczka). Pozostając na niej, bez zmiany ustawień przeglądarki, zostaną one zapisane w pamięci urządzenia.

Nie pokazuj więcej tego komunikatu
 Bank Spółdzielczy w Namysłowie
Szukaj:
NOWY SYSTEM BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować, że w dniu 14.12.2017r. uruchomiliśmy nowy system bankowości internetowej. Customer Banking Platform (CBP) to nowoczesne rozwiązanie bankowości internetowej i mobilnej dostosowane do indywidualnych potrzeb Klientów.

Z tego elastycznego i przyjaznego dla Użytkownika systemu będzie można korzystać bez względu na urządzenie, z jakiego Państwo się logują (np. komputer, smartfon, tablet).

Dostęp do nowej bankowości jest możliwy ze strony internetowej Banku www.bsnamyslow.com.pl poprzez wybranie w menu Bankowość elektroniczna – Logowanie oraz po zalogowaniu się w obecnej bankowości internetowej za pomocą przycisku „SERWIS NOWEJ BANKOWOŚCI”. W odróżnieniu od poprzedniej bankowości internetowej certyfikat strony nowej bankowości internetowej wystawiony jest dla Bank Spółdzielczy w Namysłowie [PL] (bsnamyslow.cbp.cui.pl) przez Certum Trusted Network CA.

W 3-miesięcznym okresie przejściowym będziecie mogli Państwo korzystać z obu systemów. O dokładnym terminie wyłączenia poinformujemy Państwa osobnym komunikatem.

Aby przybliżyć Państwu funkcjonalności nowej bankowości internetowej zachęcamy do zapoznania się z filmami instruktażowymi z obsługi poszczególnych aplikacji dostępnymi na stronie internetowej Banku www.bsnamyslow.com.pl w menu „Bankowość elektroniczna – POMOC / INSTRUKCJE” (http://bsnamyslow.com.pl/1,226,Pomoc--Instrukcje).
Domyślnie w nowej bankowości internetowej dostęp jest zawężony do terytorium Polski. Jeśli planujecie Państwo korzystać z systemu za granicą, to należy wcześniej w nowej bankowości dokonać konfiguracji  w opcji „Ustawienia – Filtrowanie adresów IP”. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów z zalogowaniem do nowej bankowości internetowej za granicą prosimy   o kontakt telefoniczny z Bankiem pod numerem telefonu +48 77 410 91 00 wew. 95, 112 lub 81 czynnym w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.

Dodatkowo w przypadku posiadania kilku rachunków prosimy o ustawienie rachunku domyślnego, który ma się podpowiadać jako domyślny podczas wykonywania zleceń np. przelewów. Bez tego ustawienia system będzie „podpowiadał” rachunek, który znajduje się jako pierwszy na liście rachunków jakie dostępne są w bankowości internetowej. Czynność ta jest jednorazowa i można wykonać ją w opcji „USTAWIENIA - Domyślny rachunek”. W przypadku zaistnienia konieczności zmiany można ją powtórzyć. Wykonanie operacji z innego rachunku niż rachunek domyślny wymaga wybrania tego rachunku z listy rachunków.

Prosimy Państwa również o aktualizację danych kontaktowych wraz z podaniem numeru telefonu komórkowego. Pozwoli to na szybki kontakt z Państwem w przypadku konieczności potwierdzenia wykonywanych transakcji. Aktualizację danych można dokonać odwiedzając nasze placówki bankowe.

Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom Państwa codzienne korzystanie z bankowości internetowej będzie jeszcze wygodniejsze. Dlatego też zachęcamy do korzystania z nowego systemu.

Pragniemy również poinformować, że udostępnienie nowej bankowości internetowej nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.

W przypadku dodatkowych pytań bądź problemów związanych z nową bankowością internetową prosimy o kontakt z pracownikami Banku.

 



O Banku | Opłaty i Prowizje | Placówki i Bankomaty | Mój Bank Kwartalnik | PROMOCJE | Oprocentowanie | Informacje prawne | REKLAMACJE | Polityka Prywatności | Ubezpieczenia | Aktualności
Wszelkie prawa zastrzeżone: Bank Spółdzielczy w Namysłowie