Oferta pracy w Banku Spółdzielczym w Namysłowie

Bank Spółdzielczy w Namysłowie poszukuje kandydatów do pracy w Oddziale w Namysłowie na stanowisko:

Asystent do spraw sprzedaży

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z nimi,

- bieżąca obsługa już istniejących Klientów placówki,

- obsługa wniosków kredytowych klientów biznesowych oraz indywidualnych,

- sprzedaż produktów bankowych i doradztwo, obsługa gotówkowa,

- kontakt osobisty i telefoniczny z Klientami Banku,

- realizacja wyznaczonych celów zgodnie z przyjętymi standardami,

- budowanie pozytywnego wizerunku Banku,

Od kandydata oczekujemy:

- wykształcenia wyższego lub średniego ekonomicznego (preferowane kierunki związane z ekonomią, bankowością lub administracją),

- doświadczenia w sprzedaży produktów bankowych kredytowych, depozytowych oraz kasowych,

- nastawienia na osiąganie założonych celów sprzedażowych,

- bardzo dobrej organizacji pracy,

- zaangażowania i silnej motywacji do działania,

- komunikatywności oraz wysokiego poziomu kultury osobistej,

- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,

- niekaralności za umyślne przestępstwo,

- posiadania prawa jazdy kat. B.

Mile widziane:

- ukończony kurs kasjera złotowo – walutowego.

Oferujemy:

- pracę w rozwijającej się oraz stabilnej firmie na rynku lokalnym,

- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat oraz pakiet socjalny,

- uczestnictwo w szkoleniach,

- pracę ciekawą i odpowiedzialną.

Termin składania dokumentów:  20.11.2021 r.

 

OFERTA PRACY- tutaj
KLAUZULA INFORMACYJNA- tutaj 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.