Bankowość internetowa

Bankuj wygodnie i bezpiecznie! Zarządzaj swoim kontem wszędzie tam gdzie masz dostęp do internetu!
Nowa Bankowość internetowa
Bankowość internetowa Bank Spółdzielczy w Namysłowie Zaloguj się do nowej bankowości

Miło nam poinformować, że w dniu 14.12.2017r. uruchomiliśmy nowy system bankowości internetowej. Customer Banking Platform (CBP) to nowoczesne rozwiązanie bankowości internetowej i mobilnej dostosowane do indywidualnych potrzeb Klientów.

 

Aby przybliżyć Państwu funkcjonalność nowej bankowości internetowej zachęcamy do zapoznania się z filmami instruktażowymi z obsługi poszczególnych aplikacji.

Cechy nowej bankowości elektronicznej

Wygodna i dopasowana

Korzystaj gdzie i jak chcesz. Bankowość dopasowuje się do każdego urządzenia.

Proste przelewy i płatności

Wygodny i intuicyjny system płatności z wbudowanym systemem płatności zaplanowanych

Twoje finanse

Szybki podgląd i zarządzanie swoimi produktami i usługami bankowymi

Dostosuj do swoich potrzeb

Zmieniaj widgety rachunków, lokat, kart, dodawaj, usuwaj, przestawiaj, wszystko tak, jak Ci pasuje.

Doładowania telefonów

Wygodnie i szybko możesz teraz doładować telefon

Bezpieczeństwo

Szyfrowane połączenie, system tokenowy oraz automatyczne wylogowanie z bankowości

  • Szybkie i wygodne zlecenie dowolnych rodzajów przelewów między własnymi rachunkami, krajowych zwykłych,  specjalnych (ZUS, US).
  • Wygodne zarządzanie własnym katalogiem szablonów przelewów, które często są wykonywane.
  • Pełna obsługa przelewów cyklicznych.
  • Inteligentna pomoc w definiowaniu szablonów płatności i przelewów cyklicznych – system automatycznie proponuje założenie zlecenia stałego lub utworzenia szablonu.  
  • Umożliwia przeglądanie oraz obsługę zleceń, które wymagają autoryzacji.
  • Obsługa zleceń w Koszyku jest niezależna od daty waluty jak i typu przelewu.
  • Czytelna i przejrzysta analiza dochodów i wydatków na rachunkach.
  • Umożliwia przeglądanie informacji na temat miesięcznego bilansu przepływów środków na rachunkach w danej walucie.
  • Przeglądanie listy rachunków bieżących. Wgląd w rachunki pozwala zapoznać się m.in. z nazwą produktu, numerem rachunku i saldem.
  • Przelewu z wybranego rachunku (przejście do funkcjonalności miniaplikacji Płatności).
  • Przeglądanie historii operacji wykonanych na rachunku bieżącym. Informacje zawierają m.in. datę zaksięgowania transakcji, kwotę i opis.
  • Filtrowanie listy i wyszukiwanie operacji według zadanych kryteriów.  
  • Przeglądanie trwających rachunków kredytowych i pożyczek.
  • Dostęp do harmonogramów spłat.
  • Łatwo dostępne informacje o zgromadzonych środkach na rachunkach oszczędnościowych.
  • Intuicyjny podgląd rachunków oszczędnościowych i uzyskiwanie informacji szczegółowych (data zakończenia, oprocentowanie).
  • Zakładanie nowych lokat i zrywanie istniejących. 
  • Terminarz to jedna z najbardziej przydatnych aplikacji dla każdego użytkownika bankowości.
  • Możliwość definiowania własnych wydarzeń oraz automatycznie generowane przez system wydarzenia związanego z prowadzeniem rachunku, pozwalają na sprawne zarządzanie własnymi środkami finansowymi.
  • Filtrowanie dostępu do rachunku z wykorzystaniem adresacji IP oraz danych geolokalizacyjnych. Użytkownik ma możliwość określenia adresu IP oraz lokalizacji, z których możliwy będzie dostęp do konta.
  • Domyślnie dostęp jest zawężony do terytorium Polski.
  • Umożliwia określenie wielu lokalizacji, z których taki dostęp będzie możliwy.
  • Użytkownik sam wybiera z butiku te miniaplikacje, które najlepiej trafiają w jego potrzeby i preferencje.
  • W każdym momencie użytkownik ma pełną kontrolę nad swoją bankowością.
  • Prosta i intuicyjna funkcjonalność doładowania swojego telefonu z poziomu bankowości internetowej.
  • Zapewnia użytkownikowi możliwość wyświetlenia historii wykonanych doładowań wraz z dostępem do ich szczegółowych danych.
  • Umożliwia szybkie doładowanie telefonu z wykorzystaniem zaufanego szablonu.
  • Umożliwia składanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego.

Bezpieczeństwo

Poznaj zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej. Zawsze kieruj się zasadą ograniczonego zaufania. Zapoznaj się z poniższą listą porad.

  • Zabezpiecz komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym oraz zaporą (firewall)
  • Regularnie aktualizuj system operacyjny, wersję przeglądarki oraz oprogramowanie na stacji roboczej korzystającej z bankowości elektronicznej
  • Uważaj na nietypowe informacje z banku, nie wykonuj podejrzanych poleceń, a w szczególności nie instaluj oprogramowania z niezaufanego źródła, zarówno na stacji roboczej , przy użyciu której korzystasz z bankowości elektronicznej, jak i w telefonie komórkowym.
  • Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej wyloguj się używając przeznaczonej do tego opcji w aplikacji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika
  • Nie instaluj oprogramowania jeżeli instrukcja instalacji zawiera zalecenie rezygnacji ze skanowania aplikacji oprogramowaniem antywirusowym
  • Chroń dane dostępowe do bankowości elektronicznej
  • Nie loguj się i nie dokonuj płatności w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach
  • Sprawdź poprawność numeru NRB przed i po podpisie przelewu
  • Zwróć szczególną uwagę na poprawność numeru NRB po wklejeniu go ze schowka systemu. Najlepiej zrezygnuj z kopiowania NRB
  • Nigdy nie ignoruj ostrzeżeń przeglądarki o błędnym certyfikacie.
  • Zweryfikuj  poprzez kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki czy certyfikat strony wystawiony jest dla Bank Spółdzielczy w Namysłowie przez Certum Trusted Network CA (autoryzacja za pomocą tokena lub kodów SMS) lub Asseco Poland S. A. przez firmę DigiCert (autoryzacja za pomocą karty chipowej). Brak "zatrzaśniętej kłódki" oznacza, że mamy do czynienia z niebezpiecznym połączeniem, w którym dane nie są szyfrowane.
  • Zawsze sprawdzaj na stronie logowania do bankowości elektronicznej aktualne zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej
  • Jeśli otrzymasz komunikat o przerwie konserwacyjnej podczas logowania lub realizacji przelewu, koniecznie zrezygnuj z dalszej pracy w bankowości elektronicznej i skontaktuj się z Bankiem
  • Jeśli otrzymasz komunikat o przerwie konserwacyjnej podczas realizacji przelewu, zrezygnuj z dalszej realizacji przelewu i skontaktuj się z Bankiem
  • Ustal limity operacji dla przelewów.

Blokowanie

Bankowość internetowa

W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować pod numerem telefonu 77 4109 109 czynnym całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.

 

Karty płatnicze

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie poprzez Infolinię Banku (tel.: +48 86 215 50 50),
  • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel.: +48 828 828 828
  • osobiście w placówce Banku,
  • za pośrednictwem portalu kartowego.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.