Skip to main content
  • Aktualności
  • Informacja dotycząca wyboru Członków Rady Nadzorczej

Informacja dotycząca wyboru Członków Rady Nadzorczej

12-04-2023

Bank Spółdzielczy w Namysłowie informuje, że zasady dokonywania wyboru członków Rady Nadzorczej na kadencję obejmującą lata 2023-2027 przez Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego w Namysłowie, przeprowadzone zostanie po uprzednim dokonaniu, zgodnie z art. 22aa Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo Bankowe - oceny kwalifikacji kandydatów na członków Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego w Namysłowie.

Formularze niezbędne do dokonania kwalifikacji kandydatów znajdują się na stronie internetowej Komisji Nadzoru Finansowego w Warszawie. Regulamin wyborów oraz formularze stanowią załączniki do niniejszej informacji.

Ocena Pierwotna Formularz oceny pierwotnej kandydata

Ocena Pierwotna Załącznik PA wyksztalcenie

Ocena Pierwotna Załącznik PB życiorys zawodowy

Ocena Pierwotna Załącznik PC pozycja w życiorysie

Ocena Pierwotna Załącznik PD kompetencje

Ocena Pierwotna Załącznik PEb niekaralność banki

Ocena Pierwotna Załącznik PFb rękojmia bank

Ocena Pierwotna Załącznik PGb konflikt interesów

Ocena Pierwotna Załącznik PH niezależność osadu

Ocena Pierwotna Załącznik PI łączenie funkcji

Ocena Pierwotna Załącznik PJ poświęcanie czasu

Ocena Pierwotna Załącznik PK wymogi specyficzne dla BS

Regulamin wyboru Członków Rady Nadzorczej

RODO Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów na Członków Rady Nadzorczej

ZGŁOSZENIE KANDYDATA NA CZŁONKA RADY NADZORCZEJ

ZGŁOSZENIE KANDYDATA NA NIEZALEŻNEGO CZŁONKA RADY NADZORCZEJ

Znajdziesz nas też tutaj

Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR