Przejdź do głównej treści
  • MojeID
  • MojeID

    MojeID

    Klienci naszego Banku mogą założyć Profil Zaufany oraz korzystać z usługi mojeID dającej szereg możliwości korzystania z e-usług.

    Regulamin wydawania środków identyfikacji elektronicznej i przekazywania informacji w ramach mojeID

     

    Profil Zaufany możemy założyć przez stronę https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany

    Procedura wymaga zalogowania do bankowości internetowej oraz wybrania z listy naszego Banku.

    Usługę mojeID uruchamiamy wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

    Czym jest mojeID


    MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

    MojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Możliwości oferowane przez mojeID:

    • potwierdzenie tożsamości,
    • logowanie do istniejącego konta,
    • autoryzacja operacji.

     

    Zastosowanie:

    • Usługi publiczne,
    • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu),
    • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
      e-Commerce,
    • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu),
    • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy,
    • Energetyka,
    • Rejestracja wniosku/formularza,
    • Przedłużenie umowy,
    • Dostęp do portalu klienta,
    • Medycyna,
    • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych,
    • Zakup leków przez internet,
    • Media,
    • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo,
    • Opłacanie abonamentu,
    • Ubezpieczenia,
    • Sprzedaż polis ubezpieczeniowych przez internet,
    • Odnowienie polisy (Direct).
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR