Poszukujemy kandydata na stanowisko Asystent ds. sprzedaży w Oddziale Banku Spółdzielczego w Namysłowie.
Zadania:
• bieżąca obsługa klienta zgodna z obowiązującymi standardami Banku;
• aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do klientów indywidualnych i instytucjonalnych;
• wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizację dyspozycji składanych przez klientów;
• realizacja indywidualnych planów sprzedaży;
• kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, min. średniego ekonomicznego;
• samodzielności, dyspozycyjności, komunikatywności i umiejętności pracy w zespole;
• łatwości nawiązywania relacji z ludźmi i pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań;
• dobrej organizacji czasu pracy i umiejętności pracy pod presją;
• chęci rozwoju w branży bankowej;
• doświadczenia w sprzedaży, szczególnie w branży bankowej będzie mile widziane.
Oferujemy:
• pracę w stabilnej firmie;
• możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
• pakiet socjalny;
• miłą atmosferę pracy.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o dostarczenie CV wraz z klauzulą:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Namysłowie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000)) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO).”
na adres elektroniczny:
w Namysłowie, Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów.
Termin składania dokumentów: do dnia 31.03.2024 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
1) Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Namysłowie z siedzibą
46-100 Namysłów, Plac Wolności 12, tel.: 77/4109100, adres e-mail:
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych, e-mail:
3) Celem przetwarzania danych osobowych jest rekrutacja na stanowisko Asystenta ds. sprzedaży.
4) Dane osobowe będą przechowywane przez administratora przez okres przeprowadzania niniejszej rekrutacji.
5) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych
z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.
5) Osobie ubiegającej się o zatrudnienie przysługuje prawo: dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz do cofnięcia zgody na wykorzystywanie danych kontaktowych.
Zgodę można cofnąć w następujący sposób: osobiście : w siedzibie firmy 46-100 Namysłów, Plac Wolności 12, lub e-mailowo na adres:
Podstawa prawna przetwarzania: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, art. 6 ust. 1 lit. a oraz lit. b, art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Oferta pracy - tutaj