Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej naszego Zrzeszenia pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!”. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, Tomaszem Jakubiakiem, emitowane będą w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy Internetowe. Kampania to zapowiedź licznych promocji dla naszych Klientów.
Rusza kampania telewizyjna i internetowa
Po krótkiej przerwie świąteczno-noworocznej wracamy do aktywności reklamowej na początku lutego, od razu z mocnym akcentem w postaci kampanii telewizyjnej. W kampanii zostanie wykorzystany znany już z działań w Internecie spot wizerunkowy pokazujący, jak wiele w życiu mogą ułatwić dobre relacje sąsiedzkie. Nasze reklamy telewizyjne będzie można obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Utrzymamy obecność w Internecie, by móc na bieżąco informować naszych Klientów zarówno o szczegółach naszych ofert, jak i nowych promocjach.
Promocyjne oferty kont, kart płatniczych i kredytów
W pierwszym kwartale 2023 roku przygotowaliśmy także atrakcyjną promocję dla Klientów zakładających konta osobiste oraz aktywnie korzystających z kart płatniczych. Z kolei dla osób poszukujących kredytowania planowana jest kilkumiesięczna akcja premiowa z nagrodami finansowymi.
Tegoroczna kampania „Załatw to po sąsiedzku!” to kolejny etap działań komunikacyjnych Zrzeszenia BPS. Hasło kampanii, a także dobór narzędzi, podkreślają lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego Klienta.