Przejdź do głównej treści
  • Aktualności
  • Zablokowanie / odblokowanie dostępu do bankowości elektronicznej

Zablokowanie / odblokowanie dostępu do bankowości elektronicznej

18-03-2025

Informujemy, że na stronie logowania do bankowości internetowej udostępniliśmy nową usługę umożliwiającą zablokowanie lub odblokowanie dostępu do bankowości elektronicznej przy użyciu wirtualnego asystenta głosowego (VoiceBot).

Dzięki tej usłudze można w dowolnym czasie zablokować dostęp do bankowości elektronicznej lub wygenerować nowe hasło do logowania bez konieczności wizyty w placówce Banku. 

Jak zablokować dostęp do bankowości elektronicznej?

Instrukcja zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej

  • telefonicznie pod numerem telefonu 77 410 91 00 wew. 112, 95 w godz. 7:15-16:30,
  • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Namysłowie.

Jak odblokować dostęp do bankowości internetowej?

Instrukcja odblokowania dostępu do bankowości internetowej

  • telefonicznie pod numerem telefonu 77 410 91 00 wew. 112 lub 95 w godz. 7:15-16:30,
  • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Namysłowie.
Znajdziesz nas też tutaj

Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR