Przejdź do głównej treści
  • Firmy
  • Rachunki
  • Usługa Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych (IPPM)
  • Usługa Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych (IPPM)

    Usługa Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych (IPPM)

    Korzystanie z identyfikacji masowych płatności pozwala firmom usprawnić księgowanie wpłat od kontrahentów

    Indywidualne podejście do Klienta – opłata za korzystanie z usługi jest uzależniona od liczby przekazów, które będą księgowane na rachunku klienta w każdym miesiącu.

    Istota i przeznaczenie Usługi


    Niniejszy produkt stanowi specjalistyczną usługę polegającą na obsłudze płatności kierowanych na rachunek Klienta, poprzez tzw. rachunki wirtualne, będące identyfikatorami płatności, przyporządkowane indywidualnie każdemu płatnikowi, oraz na księgowaniu wpływów na rachunku rozliczeniowym przez rachunki będące identyfikatorami płatności,


    Usługa przeznaczona jest dla Klientów posiadających dużą liczbę kontrahentów regulujących płatności w określonych terminach np. dla przedsiębiorstw energetycznych, gazowniczych, telekomunikacyjnych, telewizji kablowych, spółdzielni mieszkaniowych, firm ubezpieczeniowych, uczelni oraz innych dostawców usług o charakterze masowym.

    Napisz do nas

    Infolinia czynna jest od pon. - pt.: 07:15-15:15

    77 410 91 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Adres do e-Doręczeń:

    AE:PL-29870-58504-BDFGB-22  

    Zastrzeż kartę

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać zastrzeżenia używając jednej z poniższych metod:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku +48 86 215 50 50;
    • telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart +48 828 828 828;
    • za pośrednictwem portalu kartowego https://www.kartosfera.pl/;
    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej;
    • osobiście w placówce Banku.

     Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


    Zablokuj bankowość elektroniczną (internetową/mobilną/BLIK-a)

    W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować używając jednej z poniższych metod:

    • na stronie logowania do bankowości internetowej https://www.bsnamyslow.com.pl/ (usługa dostępna 24/7);
    • telefonicznie pod numerem telefonu +48 77 410 91 00  wew. 112, 95 czynnym pon.-pt. w godz. 7:15-16:30;
    • osobiście w placówce Banku.

     

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR