Przejdź do głównej treści
  • Kredyt w rachunku bieżącym

    Kredyt w rachunku bieżącym

    Kiedy samorząd potrzebuje finansowania przejściowego deficytu budżetu

    Wiemy, że bieżące funkcjonowanie każdej instytucji, również tej samorządowej, wymaga niekiedy dodatkowych środków. Mamy dla Was kredyt w rachunku bieżącym, który możecie wykorzystać na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu.

    To kredyt krótkoterminowy dla gminy, powiatu lub instytucji samorządowej - podlega spłacie w tym samym roku budżetowym, w którym został zaciągnięty.

    Warunki kredytu można ustalić indywidualnie w naszym oddziale.

     

    Dlaczego warto?

    Łatwy sposób na utrzymanie płynności finansowej
    Indywidualnie ustalane warunki

    Przydatne informacje

    Jaka może być wysokość kredytu?

    Kredyt w rachunku bieżącym dla samorządów może zostać udzielony do wysokości określonej w projekcie uchwały budżetowej JST, w uchwale budżetowej tej jednostki lub w odrębnej uchwale organu stanowiącego (Rady/Sejmiku), jako limit pożyczek i kredytów krótkoterminowych zaciąganych przez organ wykonawczy w danym roku budżetowym, z uwzględnieniem kredytów i pożyczek zaciągniętych na ten cel w innych bankach.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR