Skip to main content
  • Amazfit

    Amazfit

    baner 6

    Szybkie, bezpieczne i wygodne transakcje


    Dzięki partnerskiej współpracy pomiędzy Amazfit i Mastercard oraz wdrożeniu technologii NFC, Zepp Pay umożliwia powiązanie jednocześnie do ośmiu kart bankowych z Amazfit Balance, w celu dokonania płatności zbliżeniowej bezpośrednio z nadgarstka. Opcja płatności zbliżeniowych wymaga zabezpieczenie smartwatcha hasłem.

    Twój smartwatch, Twoje centrum stylu życia


    Twój smartwatch Amazfit jest już ważną częścią Twojego codziennego życia, dbając o Twoje zdrowie i aktywność.

    Teraz, po dodaniu Zepp Pay, możesz przejąć kontrolę nad swoimi finansami, harmonogramem i dobrym samopoczuciem, a wszystko to za pomocą jednego urządzenia.

    Zbalansowanie wszystkich ważnych aspektów życia jest możliwe dzięki najlepszemu smartwatchowi lifestyle'owemu - dzięki nowemu Amazfit Balance.

    Jak korzystać z Zepp Pay?

    Zanim zaczniesz.


    W Zepp Health priorytetowo traktujemy Twoją prywatność i bezpieczeństwo.

    Zanim więc będziesz mógł aktywować Zepp Pay, musisz najpierw włączyć funkcję Blokada Opaski na urządzeniu Amazfit Balance, która aktywuje się po zdjęciu smartwatcha z nadgarstka, dzięki temu zabezpieczysz dostęp do urządzenia i swoje transakcje, ustawiając hasło.

    Aby to zrobić, otwórz aplikację Zepp i przejdź do: Profil > Moje urządzenia > Amazfit Balance > Ustawienia zegarka > Blokada i Hasło po zdjęciu

     

    grafika telefon aktywacja

    grafika zegarek aktywacja

     

    Najczęściej zadawane pytania

    Jak zacząć korzystać z Zepp Pay
    • Pobierz aplikację Zepp na telefon z systemem Android lub iOS
    • W aplikacji Zepp wybierz funkcję Profil > Moje urządzenia > Ustawienia zegarka > Blokada i Hasło po zdjęciu aby ustanowić kod PIN
    • W aplikacji Zepp wybierz funkcję Profil > Moje urządzenia > Ustawienia aplikacji > Zepp Pay
    • Wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi
    • Potwierdź dodanie karty kodem SMS
    Jak płacić zegarkiem z ZEPP Pay

    Na swoim zegarku wybierz aplikacje płatniczą i kartę, w ciągu 60 sekund przyłóż do terminala płatniczego. Gotowe!

    Które karty mogę dodać do ZEPP Pay

    Do ZEPP Pay Możesz dodać dowolną kartę Mastercard wydaną przez Bank z Grupy BPS

    Gdzie można płacić ZEPP Pay

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo: Zrzut ekranu 2023 12 29 133355 

    Czy żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić ZEPP Pay

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, w aplikacji można zarejestrować kilka kart.

    Infolinia czynna jest od pon. - pt.: 07:15-15:15

    77 410 91 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Zastrzeż kartę oraz BLIK

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    - telefonicznie poprzez Infolinię Banku tel.: +48 86 215 50 50

    - telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel.: +48 828 828 828

    - osobiście w placówce Banku

    - za pośrednictwem portalu kartowego dostępnego na Portal Kartowy

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


    Blokowanie Bankowość internetowa

    W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować pod numerem telefonu 77 4109 109 czynnym całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR