Przejdź do głównej treści
  • Amazfit

    Amazfit

    baner 6

    Szybkie, bezpieczne i wygodne transakcje


    Dzięki partnerskiej współpracy pomiędzy Amazfit i Mastercard oraz wdrożeniu technologii NFC, Zepp Pay umożliwia powiązanie jednocześnie do ośmiu kart bankowych z Amazfit Balance, w celu dokonania płatności zbliżeniowej bezpośrednio z nadgarstka. Opcja płatności zbliżeniowych wymaga zabezpieczenie smartwatcha hasłem.

    Twój smartwatch, Twoje centrum stylu życia


    Twój smartwatch Amazfit jest już ważną częścią Twojego codziennego życia, dbając o Twoje zdrowie i aktywność.

    Teraz, po dodaniu Zepp Pay, możesz przejąć kontrolę nad swoimi finansami, harmonogramem i dobrym samopoczuciem, a wszystko to za pomocą jednego urządzenia.

    Zbalansowanie wszystkich ważnych aspektów życia jest możliwe dzięki najlepszemu smartwatchowi lifestyle'owemu - dzięki nowemu Amazfit Balance.

    Jak korzystać z Zepp Pay?

    Zanim zaczniesz.


    W Zepp Health priorytetowo traktujemy Twoją prywatność i bezpieczeństwo.

    Zanim więc będziesz mógł aktywować Zepp Pay, musisz najpierw włączyć funkcję Blokada Opaski na urządzeniu Amazfit Balance, która aktywuje się po zdjęciu smartwatcha z nadgarstka, dzięki temu zabezpieczysz dostęp do urządzenia i swoje transakcje, ustawiając hasło.

    Aby to zrobić, otwórz aplikację Zepp i przejdź do: Profil > Moje urządzenia > Amazfit Balance > Ustawienia zegarka > Blokada i Hasło po zdjęciu

     

    grafika telefon aktywacja

    grafika zegarek aktywacja

     

    Najczęściej zadawane pytania

    Jak zacząć korzystać z Zepp Pay
    • Pobierz aplikację Zepp na telefon z systemem Android lub iOS
    • W aplikacji Zepp wybierz funkcję Profil > Moje urządzenia > Ustawienia zegarka > Blokada i Hasło po zdjęciu aby ustanowić kod PIN
    • W aplikacji Zepp wybierz funkcję Profil > Moje urządzenia > Ustawienia aplikacji > Zepp Pay
    • Wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi
    • Potwierdź dodanie karty kodem SMS
    Jak płacić zegarkiem z ZEPP Pay

    Na swoim zegarku wybierz aplikacje płatniczą i kartę, w ciągu 60 sekund przyłóż do terminala płatniczego. Gotowe!

    Które karty mogę dodać do ZEPP Pay

    Do ZEPP Pay Możesz dodać dowolną kartę Mastercard wydaną przez Bank z Grupy BPS

    Gdzie można płacić ZEPP Pay

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo: Zrzut ekranu 2023 12 29 133355 

    Czy żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić ZEPP Pay

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, w aplikacji można zarejestrować kilka kart.

    Napisz do nas

    Infolinia czynna jest od pon. - pt.: 07:15-15:15

    77 410 91 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Adres do e-Doręczeń:

    AE:PL-29870-58504-BDFGB-22  

    Zastrzeż kartę

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać zastrzeżenia używając jednej z poniższych metod:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku +48 86 215 50 50;
    • telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart +48 828 828 828;
    • za pośrednictwem portalu kartowego https://www.kartosfera.pl/;
    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej;
    • osobiście w placówce Banku.

     Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


    Zablokuj bankowość elektroniczną (internetową/mobilną/BLIK-a)

    W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować używając jednej z poniższych metod:

    • na stronie logowania do bankowości internetowej https://www.bsnamyslow.com.pl/ (usługa dostępna 24/7);
    • telefonicznie pod numerem telefonu +48 77 410 91 00  wew. 112, 95 czynnym pon.-pt. w godz. 7:15-16:30;
    • osobiście w placówce Banku.

     

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR