-
BLIK
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.
To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczego w Namysłowie lub pełnomocnikami
ogólnymi do tego rachunku - posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay (użytkownicy systemu Android
mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie
App Store)
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach
usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję - wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)
Limity transakcyjne można ustalić oraz w każdej chwili zmienić po zalogowaniu się do portalu Kartosfera.
Zmiany można również dokonać w placówkach Banku Spółdzielczego w Namysłowie.
Maksymalny limit dzienny transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK to 10 000 PLN.
Zarejestruj/zaloguj się do portalu
1. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej
2. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
3. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod
wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
4. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS
Pay przycisk "Dalej"
5. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji
mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając
konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za
pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać
rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
6. Wybierz ikonkę BLIK
7. Zacznij korzystać z BLIKA
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz
aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
a. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na
stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
b. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
c. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej
na stronie sklepu)
d. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji
tego wymaga
e. To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
a. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
b. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
c. Podaj kwotę transakcji
d. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
e. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
f. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do
aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
g. Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Ban
2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie
urządzenia mobilnego:
aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
stosuj oprogramowanie antywirusowe
stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
aktualizuj przeglądarki internetowe
4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu
PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do
aplikacji mobilnej;
5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia
urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz
zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię.