Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

     

     

    Dlaczego warto?

    Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

    Przydatne informacje

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczego w Namysłowie lub pełnomocnikami
      ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay (użytkownicy systemu Android
      mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie
      App Store)
    Dzięki usłudze BLIK można:
    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach
      usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

    Zrzut ekranu 2023 08 07 115130

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    Limity transakcyjne można ustalić oraz w każdej chwili zmienić po zalogowaniu się do portalu Kartosfera.
    Zmiany można również dokonać w placówkach Banku Spółdzielczego w Namysłowie.
    Maksymalny limit dzienny transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK to 10 000 PLN.

    Jak aktywować BLIKA?

    Zarejestruj/zaloguj się do portalukartoSFERA logo
    1. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnejBPS BS pay logotyp
    2. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
    3. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod
    wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
    4. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS
    Pay przycisk "Dalej"
    5. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji
    mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając
    konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za
    pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać
    rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
    6. Wybierz ikonkę BLIK
    7. Zacznij korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz
    aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    a. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na
    stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    b. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    c. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej
    na stronie sklepu)
    d. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji
    tego wymaga
    e. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu:

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    a. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    b. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    c. Podaj kwotę transakcji
    d. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    e. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    f. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do
    aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    g. Wypłata dokonana


    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Ban
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie
    urządzenia mobilnego:

    aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
    stosuj oprogramowanie antywirusowe
    stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    aktualizuj przeglądarki internetowe

    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu
    PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do
    aplikacji mobilnej;
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia
    urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz
    zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię.

    Infolinia czynna jest od pon. - pt.: 07:15-15:15

    77 410 91 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Zastrzeż kartę oraz BLIK

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    - telefonicznie poprzez Infolinię Banku tel.: +48 86 215 50 50

    - telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel.: +48 828 828 828

    - osobiście w placówce Banku

    - za pośrednictwem portalu kartowego dostępnego na Portal Kartowy

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


    Blokowanie Bankowość internetowa

    W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować pod numerem telefonu 77 4109 109 czynnym całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR