Przejdź do głównej treści
  • BLIK

    BLIK

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo. 

    Dlaczego warto?

    Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

    Przydatne informacje

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Namysłowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku (powyżej 13 roku życia),
    • są posiadaczami konta firmowego dla osób fizycznych prowadzących jednoosobowo działalność gospodarczą, w tym osób prowadzących gospodarstwo rolne w Banku Spółdzielczym w Namysłowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
    • są użytkownikami systemu bankowości elektronicznej i posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo.
    Dzięki usłudze BLIK można:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
    • dokonać przelewu na numer telefonu (P2P).

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    Limity transakcyjne można w każdej chwili zmienić po zalogowaniu do aplikacji mobilnej BSGo (Ustawienia -> Ustawienia BLIK -> Limity BLIK).

    Rodzaj transakcji

    Limit domyślny

    Limit maksymalny

    Limit ilościowy domyślny

    Limit ilościowy maksymalny

    Płatność w sklepie 

    3 000 zł

    5 000 zł

    10

    25

    Płatność w Internecie 

    3 000 zł

    5 000 zł

    10

    25

    Wypłaty z bankomatu 

    2 000 zł

    5 000 zł

    5

    25

    Szybka płatność BLIK

    100 zł

    100 zł

    3

    3

    Przelew na telefon

    1 000 zł

    5 000 zł

    5

    25

    Przelew na telefon – Limit kwotowy pojedynczego przelewu

    500 zł

    Jak aktywować BLIKA?

    Jeśli posiadasz zainstalowaną i sparowaną aplikację BSGo wystarczy:

    1. Zalogować się do aplikacji BSGo,
    2. Wybrać ikonę BLIK i kliknąć przycisk Włącz BLIKA,
    3. Zapoznać się z regulaminem oraz zaznaczyć opcję Zapoznałem się i akceptuję regulamin,
    4. Przesunąć suwak przy opcji Włącz BLIKA.
    Zweryfikuj aktywowany rachunek w BLIK w aplikacji BSGo w opcji Ustawienia -> Ustawienia BLIK -> mój rachunek. System umożliwia realizowanie usługi BLIK również z rachunków, do których jesteś upoważniony.
    Jeśli nie posiadasz dostępu do usługi bankowości internetowej, złóż wniosek w placówce Banku, następnie pobierz aplikację BSGo ze sklepu Google Play lub App Store i sparuj urządzenie z bankowością internetową.

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczne jest usunięcie dotychczasowego urządzenia autoryzującego w bankowości internetowej, ponowna instalacja aplikacji BSGo na nowym urządzeniu, sparowanie urządzenia z bankowością internetową oraz włączenie usługi BLIK.
    Płatności na numer telefonu:
    • Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a,
    • Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, który posiada BLIK-a i potwierdź transakcję.

    Aby odbierać przelewy na telefon musisz zarejestrować numer telefonu w usłudze:
    • Zaloguj się do aplikacji BSGo,
    • Wybierz ikonę w prawym górnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
    • W opcji „Przelewy na telefon” zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", zaakceptuj oświadczenie „Chcę odbierać przelewy na telefon BLIK” i wybierz przycisk AKCEPTUJ. Potwierdź rejestrację otrzymanym kodem SMS.

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu),
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
    • To już wszystko - zakupy opłacone.

    Wypłata gotówki z bankomatu:

    Wypłata gotówki z bankomatu (kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów):
    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty,
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,
    • Podaj kwotę transakcji,
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
    • Wypłata dokonana.

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo.
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo,
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
    • aktualizuj przeglądarki internetowe,
    • nigdy nie instaluj oraz nie udostępniaj zdalnego pulpitu.
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Usługę można zablokować w aplikacji mobilnej BSGo, placówce Banku lub pod numerem telefonu 77 41 09 109 czynnym całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Napisz do nas

    Infolinia czynna jest od pon. - pt.: 07:15-15:15

    77 410 91 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Adres do e-Doręczeń:

    AE:PL-29870-58504-BDFGB-22  

    Zastrzeż kartę

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać zastrzeżenia używając jednej z poniższych metod:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku +48 86 215 50 50;
    • telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart +48 828 828 828;
    • za pośrednictwem portalu kartowego https://www.kartosfera.pl/;
    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej;
    • osobiście w placówce Banku.

     Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


    Zablokuj bankowość elektroniczną (internetową/mobilną/BLIK-a)

    W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować używając jednej z poniższych metod:

    • na stronie logowania do bankowości internetowej https://www.bsnamyslow.com.pl/ (usługa dostępna 24/7);
    • telefonicznie pod numerem telefonu +48 77 410 91 00  wew. 112, 95 czynnym pon.-pt. w godz. 7:15-16:30;
    • osobiście w placówce Banku.

     

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR