-
Garmin Pay
Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu zegarka.
Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!
Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu zegarka Garmin, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
- Pobierz aplikację Garmin Connect na telefon z systemem Android lub iOS
- W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel
- Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi
- Potwierdź dodanie karty kodem SMS
Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:
- Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela
- Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala
To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.
Usługa Garmin Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.
Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (kredytowe i debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
Szukaj miejsc oznaczonych logo:
Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.