Przejdź do głównej treści
  • Xiaomi Pay

    Xiaomi Pay

    Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub zegarka.

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Visa oraz Mastercard® które są wydawane w Banku BPS. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    visa

    Dlaczego warto?

    Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
    Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu
    Wygoda płacenia za zakupy Twoją opaską lub zegarkiem Xiaomi (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)
    Możliwość dodania do Xiaomi Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych
    Płatności opaską Xiaomi są bezpieczne – dane karty są poufne

    Jak używać Mi Smart Band 6 LUB 7 NFC z kartami Visa lub Mastercard?

    • Pobierz aplikację Mi Fitness z App Store lub Google
    • Aktywuj swoje konto Mi [wybierz kraj]
    • Aktywuj Mi Smart Band 6 lub 7 NFC za pomocą aplikacji Mi Fitness
    • Wybierz Mi Smart Band 6 lub 7 NFC w sekcji “urządzenia”
    • Idź do zakładki “Karta Płatnicza” i wprowadź dane swojej karty Mastercard
    • Potwierdź autoryzację za pomocą kodu SMS
    • Korzystaj z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności. zbliżeniowych za pomocą Mi Smart Band 6 lub 7 NFC oraz kart Visa i Mastercard.

    Jak dodać kartę Visa lub Mastercard® do Mi Smart Band 6 lub 7 NFC?

    Zrzut ekranu 2023 08 04 125738

    Jak płacić Mi Smart Band 6 lub 7 z NFC?

    Zrzut ekranu 2023 08 04 125949

     

    Przydatne informacje

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Xiaomi Pay

    Usługa Xiaomi Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    Gdzie można płacić Xiaomi Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo:pay

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Xiaomi Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Napisz do nas

    Infolinia czynna jest od pon. - pt.: 07:15-15:15

    77 410 91 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Zastrzeż kartę oraz BLIK

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    - telefonicznie poprzez Infolinię Banku tel.: +48 86 215 50 50

    - telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel.: +48 828 828 828

    - osobiście w placówce Banku

    - za pośrednictwem portalu kartowego dostępnego na Portal Kartowy

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


    Blokowanie Bankowość internetowa

    W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować pod numerem telefonu 77 4109 109 czynnym całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR