Szanowni Państwo,
Informujemy, że uruchomiliśmy usługi BLIK oraz przelew na telefon w aplikacji mobilnej BSGo.
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:
• są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Namysłowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku (powyżej 13 roku życia),
• są posiadaczami konta firmowego dla osób fizycznych prowadzących jednoosobowo działalność gospodarczą, w tym osób prowadzących gospodarstwo rolne w Banku Spółdzielczym w Namysłowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
• są użytkownikami systemu bankowości elektronicznej i posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo.
Dzięki usłudze BLIK możesz:
• szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
• wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
• dokonać przelewu na numer telefonu (P2P).
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK ?
Limity transakcyjne można w każdej chwili zmienić po zalogowaniu do aplikacji mobilnej BSGo (Ustawienia -> Ustawienia BLIK -> Limity BLIK).
Jak aktywować BLIKA ?
Jeśli posiadasz zainstalowaną i sparowaną aplikację BSGo wystarczy:
1. Zalogować się do aplikacji BSGo,
2. Wybrać ikonę BLIK i kliknąć przycisk Włącz BLIKA,
3. Zapoznać się z regulaminem oraz zaznaczyć opcję Zapoznałem się i akceptuję regulamin,
4. Przesunąć suwak przy opcji Włącz BLIKA.
Zweryfikuj aktywowany rachunek w BLIK w aplikacji BSGo w opcji Ustawienia -> Ustawienia BLIK -> mój rachunek. System umożliwia realizowanie usługi BLIK również z rachunków, do których jesteś upoważniony.
Jeśli nie posiadasz dostępu do usługi bankowości internetowej, złóż wniosek w placówce Banku, następnie pobierz aplikację BSGo ze sklepu Google Play lub App Store i sparuj urządzenie z bankowością internetową.
W przypadku wymiany urządzenia, konieczne jest usunięcie dotychczasowego urządzenia autoryzującego w bankowości internetowej, ponowna instalacja aplikacji BSGo na nowym urządzeniu, sparowanie urządzenia z bankowością internetową oraz włączenie usługi BLIK.
Płatności na numer telefonu:
• Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a,
• Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, który posiada BLIK-a i potwierdź transakcję.
Aby odbierać przelewy na telefon musisz zarejestrować numer telefonu w usłudze:
• Zaloguj się do aplikacji BSGo,
• Wybierz ikonę w prawym górnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
• W opcji „Przelewy na telefon” zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", zaakceptuj oświadczenie „Chcę odbierać przelewy na telefon BLIK” i wybierz przycisk AKCEPTUJ. Potwierdź rejestrację otrzymanym kodem SMS.
Płatności w sklepach lub w Internecie:
• Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
• Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
• Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu),
• Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
• To już wszystko - zakupy opłacone.
Wypłata gotówki z bankomatu (kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów):
• Wybierz formę wypłaty środków bez karty,
• Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,
• Podaj kwotę transakcji,
• Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
• Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,
• Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
• Wypłata dokonana.
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo.
3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo,
- stosuj oprogramowanie antywirusowe,
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
- aktualizuj przeglądarki internetowe,
- nigdy nie instaluj oraz nie udostępniaj zdalnego pulpitu.
4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Usługę można zablokować w aplikacji mobilnej BSGo, placówce Banku lub pod numerem telefonu 77 41 09 109 czynnym całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.