Skip to main content
  • Aktualności
  • Zmiana dostępu do usługi BLIK dla Klientów korzystających z aplikacji BSPay

Zmiana dostępu do usługi BLIK dla Klientów korzystających z aplikacji BSPay

30-01-2024

Szanowni Państwo,


Usługa BLIK oraz przelewy na telefon P2P są dostępne w aplikacji mobilnej BSGo. Dotychczasowa usługa BLIK dostępna w aplikacji mobilnej BSPay zostanie dezaktywowana z dniem 29.02.2024 r.


Jak aktywować BLIKA w aplikacji mobilnej BSGo?


1. Klienci nie posiadający dostępu do usługi bankowości elektronicznej – prosimy o zgłoszenie się do placówki Banku w celu złożenia wniosku o udostępnienie usługi bankowości elektronicznej z dostępem do aplikacji mobilnej BSGo,
2. Klienci posiadający dostęp do usługi bankowości elektronicznej z autoryzacją za pomocą kodów SMS+PIN – konieczne jest złożenie wniosku o zmianę sposobu autoryzacji. Wniosek może być złożony w placówce Banku lub za pomocą bankowości internetowej (Wnioski -> Złóż wniosek -> Moje sprawy -> Złóż wniosek -> Wniosek o zmianę środka dostępu),
3. Klienci posiadający dostęp do usługi bankowości elektronicznej oraz aplikacji mobilnej BSGo – wystarczy po zalogowaniu do aplikacji BSGo wybrać ikonę BLIK i kliknąć przycisk Włącz BLIKA. Zapoznać się z regulaminem oraz zaznaczyć opcję Zapoznałem się i akceptuję regulamin, następnie przesunąć suwak przy opcji Włącz BLIKA.

Więcej informacji o usłudze BLIK w BSGo znajdziesz tutaj.

Znajdziesz nas też tutaj

Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479, Kod SWIFT POLUPLPR